Regulamin

 

1. Postanowienia ogólne

 

1.1  Sklep internetowy działający pod adresem www.beli.pl prowadzi działalność handlową w zakresie sprzedaży wyrobów pończoszniczych. Sklep www.beli.pl prowadzi sprzedaż wysyłkową na terenie Rzeczpospolitej Polski, jak również krajów Unii Europejskiej. Właścicielem sklepu internetowego www.beli.pl jest firma Beli Paulina Sadłecka, której siedziba znajduje się po adresem:

 

ul. Gdańska 91/93,

90-613 Łódź, powiat Łódź, woj. ŁÓDZKIE

tel. 606-842-190 

 

NIP 7251941784

REGON 101520247

 

1.2 Kontakt telefoniczny: 604 944 554, jak również przy pomocy poczty elektronicznej kontakt@beli.pl ze sklepem jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 16:00.

1.3 Ceny prezentowanych przez sklep produktów podane są w złotych polskich. Ceny nie uwzględniają kosztów przesyłki, które doliczane są w momencie składania zamówienia.

1.4 Złożenie zamówienia w sklepie www.beli.pl jest jednoznaczne z zaakceptowaniem warunków przedstawionych w niniejszym regulaminie.

 

 

2. Składanie i realizacja zamówień

 

2.1 Prezentowane na stronie sklepu www.beli.pl produkty można zamówić poprzez:

- kliknięcie ikony „dodaj do koszyka” znajdującej się przy produkcie oraz wypełnienie formularze rejestracyjnego

- kontakt ze sklepem przy pomocy poczty elektronicznej o adresie kontakt@beli.pl

- kontakt telefoniczny 604 944 554 w dni powszednie w godz. 8:30 do 15:30/16:00

 

2.2 Jeśli formularz rejestracyjny (w którym wymagane są podstawowe dane osobowe kupującego, niezbędne do weryfikacji i potwierdzenia zamówienia), zostanie wypełniony nieprawidłowo, bądź e-mail będzie niezrozumiały, zamówienia takie nie będą realizowane.

 

2.3 Po zgłoszeniu chęci zakupu danego towaru, kupujący otrzymuje potwierdzenie realizacji swojego zamówienia drogą elektroniczną w ciągu dwóch dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. W potwierdzeniu widnieje numer zamówienia, lista zamawianych towarów, kwota oraz adres i numer konta bankowego, na który należy dokonać wpłaty wyliczonej sumy, z tytułem „Zapłata za zamówienie numer XXX...”, gdzie numer zamówienia dołączony jest do e-maila potwierdzającego zamówienie.

 

2.4 Zamówienie zostanie wysłane w ciągu 5 dni roboczych po otrzymaniu z naszego banku potwierdzenia o wpływie pieniędzy od Państwa.

 

2.5 Zamawiający ma pięć dni na dokonanie wpłaty na konto sklepu. Brak wpłaty piątego dnia oznacza rezygnację przez zamawiającego z chęci realizacji zamówienia. Takie zamówienie zostaje automatycznie anulowane.

 

2.6 Zamawiany towar dostarczany jest do klienta przez (do wyboru):

- Odbiór osobisty

- Paczkomaty

- Kurier DPD

 

3. Koszty dostawy

 

3.1 Przesyłki nadawane kurierem 

- DPD 11,99 zł

- Przesyłka kurierska pobraniowa DPD 19zł

 

3.3 Odbiór osobisty w Łodzi po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

 

3.4 Paczkomaty

- Odbiór paczki w wybranym Paczkomacie 11,99 zł

3.5 Przy zamówieniach na kwotę powyżej 200 zł oferujemy bezpłatną wysyłkę na terenie Polski. 

 

 

 

4. Zwroty

 

4.1 Zamawiający jest zobowiązany do sprawdzenia dostarczanego towaru. Jeżeli jest on uszkodzony mechanicznie, nie zgodny z zamawianym rodzajem bądź ilością, Zamawiający niezwłocznie powinien powiadomić o tym Sprzedającego drogą elektroniczną (kontakt@beli.pl), drogą telefoniczną 604 944 554, lub drogą pocztową. 

4.2 Czas zwrotu zamawianego towaru to 14 dni, co zawarte jest w artykule 10 ustawy 1 (Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000r.).

4.3 Wymiany, zwroty i reklamacje prosimy przesyłać na adres:

ul. Gdańska 91/93, 90-613 Łódź, powiat Łódź, woj. ŁÓDZKIE

4.4 Zwrot środków w przypadku reklamacji bądź zwrotu produktu zostanie dokonany maksymalnie w ciągu 14 dni. 

 

5. Ochrona danych osobowych

 

Przetwarzanie danych osobowych Kupującego odbywa się na zasadach określonych przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679

z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwane: ”RODO”) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

Beli Paulina Sadłecka oświadcza, że jest administratorem danych osobowych w rozumieniu RODO, przy czym dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu i zakresie związanym ze sprzedażą towarów.

Administrator zbiera i przetwarza dane osobowe Kupujących na podstawie następujących podstaw prawnych:

zgoda – tj. dobrowolnie wyrażona zgoda na przetwarzanie danych (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), np. na podstawie dodatkowej zgody Beli Paulina Sadłecka może zbierać dodatkowe, fakultatywne dane w celu profilowania, w celach marketingowych, w celu przesłania informacji o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez Sklep. Zgoda może być w każdej chwili wycofana. Takie cofnięcie zgody pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych przed cofnięciem zgody;

wymogi ustawowe – tj. konieczność wypełnienia przez Administratora obowiązków prawnych wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO);

uzasadnione interesy administratora – tj. konieczność realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, w szczególności może to być marketing bezpośredni produktów lub usług – (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

Dane osobowe nie mogą być przechowywane dłużej niż jest to konieczne do osiągnięcia celu, dla którego zostały zebrane.

Przed rozpoczęciem przetwarzania danych, Administrator podejmie środki techniczne

i organizacyjne mające na celu zabezpieczenie powierzonych danych osobowych przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

Każdy Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, do ich poprawiania, żądania zaprzestania przetwarzania jego danych, wniesienia sprzeciw wobec przetwarzania jego danych, poprawienia jego danych, ograniczenia przetwarzania danych, prawo do żądania przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych.

Wszelką korespondencję lub zgłoszenia ustne dotyczącą przetwarzania danych osobowych należy kierować na adres: Beli Paulina Sadłecka, ul. Gdańska 91/93 l.14A, 90-613 Łódź lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@beli.pl

Żądania w zakresie przetwarzania danych osobowych rozpatrywane są niezwłocznie, maksymalnie w ciągu jednego miesiąca.

Każdy Kupujący posiada także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Taką skargę należy kierować na adres:

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

Dane osobowe Kupującego bez wyraźnej, odrębnej zgody lub obowiązku wynikającego

z powszechnie obowiązującego prawa nie będą przekazywane do państw trzecich i do podmiotów przetwarzających dane osobowe poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.

6. PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

6.1. Niniejszy punkt Regulaminu określa procedurę rozpatrywania reklamacji wspólną dla wszystkich reklamacji składanych do Sprzedawcy, w szczególności reklamacji dotyczących Produktów, Umów Sprzedaży, Usług Elektronicznych oraz pozostałych reklamacji związanych z działaniem Sprzedawcy lub Sklepu Internetowego.

6.2. Podstawa i zakres odpowiedzialności są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

6.2.1. Szczegółowe postanowienia dotyczące reklamacji Produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt zakupiony zgodnie ze zdaniem poprzednim wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.

6.2.2. Szczegółowe postanowienia dotyczące reklamacji Produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży.

6.2.3. Szczegółowe postanowienia dotyczące reklamacji Produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego Produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży.

6.3. Reklamacja może zostać złożona na przykład:

6.3.1. pisemnie na adres: Beli Paulina Sadłecka ul. Gdańska 91/93 l.14a 90-613 Łódź

6.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@beli.pl

6.4. Przesłanie lub zwrot Produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: Beli Paulina Sadłecka ul. Gdańska 91/93 l.14a 90-613 Łódź

6.5. Zaleca się podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową; (2) żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

6.6. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.

6.7. Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub Produkt) związane z przedmiotem reklamacji. Sprzedawca może także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

6.8. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

 

close Koszyk

Utwórz konto

Masz już konto?
Zaloguj się Lub Zresetuj hasło